راهنمای مراجعین و پذیرش
اطلاعات عمومی:
لطفا توجه فرمایید:
برقراری ارتباط تلفنی: مدیریت بیمارستان، مدیر پرستاری و مسئول حراست بیمارستان بین المللی قائم (عج)آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات،پیشنهاد و شنیدن موارد مثبت پیرامون بیمارستان با شماره تلفن های زیر می باشد:
جهت تماس با بخش بستری، با بیمارستان تماس گرفته تا شما را به بخش یا واحد موردنظر ارتباط دهند. شماره های داخلی بخش های بیمارستان نیز در بخش تلفن های ضروری در سایت قید شده که با استفاده از آن می توانید به طور مستقیم با شماره گیری داخلی مورد نظر، با بخش مورد نیازتان تماس برقرار کنید. راهنمای طبقات: طبقه (1-): آزمایشگاه، تصویربرداری، سونوگرافی، آنژیوگرافی و پست آنژیو ، فیزیوتراپی، آندوسکوپی، رستوران، ICU2، رادیوتراپی و براکی تراپی، کلینیک فوق تخصصی بیماری های پستان، بخش شقایق، بخش ارکیده، بخش لیزیک ، نمازخانه طبقه همکف: اورژانس، پلی کلینیک، دفتر پرستاری، دفتر مدیرعامل، مدیریت، واحد های اداری و مالی، واحد رسیدگی به شکایات، کافی شاپ، داروخانه، بانک، دستگاه عابر بانک (ATM) ، دبیرخانه و فتوکپی طبقه اول: اتاق عمل، استریلیزاسیون مرکزی، بخش مراقبت های ویژه ICU-G، بخش زایمان، بخش مراقبت های ویژه جراحی قلب باز ICU-OH طبقه دوم: بخش زنان و زایمان (مینا)، بخش اطفال (سوسن)، بخش مراقبت های ویژه قلبی (CCU)، بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) طبقه سوم: بخش های جراحی (یاس و نسترن)، بخش های داخلی (گلایل و مریم) طبقه چهارم: دپارتمان بیماران بین المللی (IPD)، سوئیت های ویژه VIP (نیلوفر)، تالار همایش های بیمارستان، محل فرود هلی کوپتر (اورژانس هوایی)
پذیرش بستری:
مدارک لازم جهت بستری بیمار:
کارت تردد: توسط واحد پذیرش صادر می شود این کارت صرفا جهت تردد همراه بیمار می باشد و در زمان حضور شما باید در بیمارستان همراه شما باشد و در صورت گم کردن مجدد صادر نخواهد شد.
بستری در بخش:
راهنمای ترخیص بیماران:
|