بهبود کیفیت
بهبود کیفیت
|
از ابتدای سال 1392 و بدنبال ابلاغ استانداردهای حاکمیت بالینی و ارزیابی بیمارستان ها به منظور شرکت در اولین جشنواره حاکمیت خدمات بالینی و همچنین ضرورت ایجاد ساختاری منسجم با هدف شناسایی نقاط قابل بهبود در ساختار و فرایندهای جاری بیمارستانی و نیز عملیاتی ساختن فعالیت های مرتبط با حیطه استاندارد سازی خدمات و بهبود کیفیت، دفتر بهبود کیفیت به ساختار سازمانی بیمارستان بین المللی قائم (عج)افزوده و در حال حاضر طرح های اعتبار بخشی ملی و بین المللی(کانادا) جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات بالینی و ایمنی بیمار در راستای اهداف وزارت بهداشت،در این واحد در حال اجرا می باشد.
|
شرح وظایف :
|